E-mail marketing: persoonlijk en relevant
Welke e-mail open jij als eerste wanneer er weer eens tien nieuwe bij zijn gekomen? Dat is natuurlijk die ene die het best aansluit bij jouw behoeftes op dat moment. Radyus zorgt ervoor dat jij die ene e-mail verstuurt die als eerste geopend wordt. Door slimme strategie, goede content, mooi design en de juiste onderwerpregel bijvoorbeeld. Alles afgestemd op jouw doelstellingen en doelgroepen. Bovendien is e-mailmarketing inzetbaar voor alle fasen van de klantreis. Of je nu mensen bij jouw organisatie wilt betrekken of simpelweg meer klanten wilt werven.
Data is key
Het slim segmenteren van jouw database is één van de belangrijke voorwaarden voor relevante e-mails of nieuwsbrieven. Gebruik wat je al van jouw doelgroep weet om iedereen in de database zo persoonlijk mogelijk aan te spreken. En daarmee stopt het natuurlijk niet. Na het verzenden ontstaan nog veel meer gegevens. Open rates, click ratios, conversies, bounces. Allemaal input voor analyse en continue verbetering van jouw rendement.
Radyus helpt graag bij het ontwikkelen van relevante content voor nieuwsbrieven, het distribueren hiervan en naderhand de analyse terugkoppelen van de behaalde resultaten.
Benieuwd wat e-mail marketing voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 050 – 211 5311 of het contactformulier