Inschrijven voor de nieuwsbrief

Waarom slimme ontwikkelaars niet wachten tot de NVM Open Huizen Dag

Geplaatst op 1 September 2025

De NVM Open Huizen Dagen – de twee belangrijkste momenten in het jaar voor vastgoed. Ook voor nieuwbouw?

Ook voor nieuwbouw

Vroeger was de NVM Open Huizen Dag vooral voor bestaande bouw, maar dat is al lang niet meer zo. Nieuwbouwontwikkelaars – ja, zelfs degenen met een leeg veld en een leuk idee – kunnen gewoon meedoen. Sterker nog, als je niet meedoet, dan loop je een full house aan inschrijvingen mis. En dat is waar de Operatie Open Huizen Dag van Radyus om de hoek komt kijken.

Wat is Operatie Open Huizen Dag?

In aanloop van de NVM Open Huizen Dagen maakt Radyus speciale campagnes voor nieuwbouwprojecten. Deze campagnes richten zich niet direct op de verkoop van een huis, maar op de Open Huizen Dag zelf. Het doel? Maximaal bereik met jouw project, en dus maximaal bezoek aan jouw open huizen dag. Zo’n gerichte campagne noemen wij Operatie Open Huizen Dag.

Hoe ziet een operatie er uit?

Een maand vóór de NVM Open Huizen Dag start de voorpret – en de voorcampagne. Google-zoekverkeer piekt op termen als “huis kopen” en kopers gaan aan. Dan zorgt Radyus dat jouw project opvalt, met een 4-delige strategie:

  1. Google Ads
    Voor de actieve kopers. Koopklaar, maar weet nog niet waar. Met slimme zoekadvertenties leiden we ze direct naar jouw inschrijfknop.

  2. Social Ads
    Voor de latente kopers. Nog niet actief, maar wel gevoelig voor een zetje. Ideaal voor nieuwbouw die over een jaar oplevert.

  3. Boosted Organic Content
    Social posts bouwen aan je merk. We geven je project smoel en gevoel, zodat mensen het liken, delen én onthouden.

  4. Retargeting
    Voor geïnteresseerden die eerder afhaakten. Met een frisse invalshoek – zoals woonbeleving of financiering – trekken we ze alsnog over de streep.


Wat levert het op?

  • Dubbel het aantal bezoekers – tijdens jouw open huizen dag.
  • Een volle agenda  – meer gesprekken met serieuze geïnteresseerden.
  • Een warme lijst met leads – nieuwe contacten en opnieuw geactiveerde contacten die openstaan voor een vervolg.
  • Sterkere naamsbekendheid – online, in de regio en binnen de doelgroep.

Omdat de campagne zich richt op meerdere lagen van de markt – van actieve kopers tot oriënterende geïnteresseerden – pluk je er ook na de Open Huizen Dag nog de vruchten van.

0% moeite, 100% inzicht

Bij de Operatie Open Huizen Dag krijg je ook toegang tot een persoonlijk dashboard.
Hiermee volg je in real time hoe jouw campagne presteert op Google, Facebook en Instagram. Zo weet je precies hoeveel mensen je op jouw Open Huizen Dag kunt verwachten.

Ik heb een project. Hoe doe ik mee?


Heel simpel.

  1. Je hebt een project.
  2. Je meldt je bij ons.
  3. We plannen een intake.

Tijdens de intake kijken of een operatie geschikt is voor jouw project en wat de insteek wordt. Dit hangt af van de ligging, prijsklasse en vooral de doelgroep. Daarmee maken wij een tailored content plan dat maximaal converteert op jouw project. Ook krijgt jouw operatie een toegewezen online marketeer – een marketing expert die alle ins en outs van jouw project weet en het contact met jou onderhoudt.

Klaar om jouw nieuwbouwproject in de aanval te zetten?

Vraag een operatie aan

Deel:
Terug naar het overzicht
Inschrijven nieuwsbrief

Elke maand een update

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.