Inschrijven voor de nieuwsbrief

Mooijekind Vleut

Als sterk en ervaren makelaarskantoor is Mooijekind Vleut al ruim 30 jaar actief in de regio Amsterdam, Haarlem, Heemstede-Aerdenhout en Hoofddorp met (ver)huur en aan- en verkoopbegeleiding van particuliere woonhuizen en taxaties. Daarnaast zijn ze een van de weinige nieuwbouwspecialisten in Haarlem en omgeving; met een specifiek, deskundig begeleidingsteam en vele nieuwbouwprojecten. 

Adverteren en SEO

Voor Mooijekind Vleut hebben we doorlopende projecten waar geen einddatum aan vast zit, zoals dat natuurlijk wel het geval is bij de vele projecten zodra deze uitverkocht zijn. Daarom voeren we bij Mooijekind Vleut ook SEO werkzaamheden uit. Gedurende de afgelopen jaren hebben we in eerste instantie een uitgebreide SEO scan gedaan om de stand van zaken op het gebied van techniek, content en linkprofiel. Daarna zijn we stapsgewijs bezig gegaan met het aanpakken van de actiepunten uit deze scan. Allereerst werd er gezorgd dat de website op technisch en usability vlak goed neergezet werd. Daarna zijn we onze pijlen gaan richten op het creëren van relevante content die goed aansluit bij de vragen die de (potentiële) klanten van Mooijekind Vleut hebben. Gedurende het gehele traject rapporteren we maandelijks over de huidige status van de SEO inspanningen. Hierbij wordt onder andere gebruik gemaakt van Google Analytics, Keyword Hero, SeoMOZ en Hotjar. 

Naast de SEO werkzaamheden hebben wij ook advertenties online staan op Google, Facebook & Instagram. Hier promoten wij bijvoorbeeld de maandelijkse nieuwbouw update, de nieuwsbrief en advertenties voor advies op maat. Per locatie hebben wij aparte advertentie sets ingesteld zodat de content zo relevant mogelijk is en de persoon bij de juiste locatie terecht komt. Iemand die in Amsterdam woont wil natuurlijk contact hebben met het kantoor in Amsterdam en niet in Hoofddorp. 

Een greep uit de social resultaten afgelopen jaar

  • 746 duizend mensen bereikt
  • 4,8 miljoen vertoningen
  • 2275 ingevulde Lead-Ads formulieren

Ook brengen we wekelijks de nieuwe huizen onder de aandacht door middel van een PPA. Hierbij gebruiken we twee doelgroepen. Eén op websitebezoekers en de ander op locatie en interesse. De PPA laten we altijd in het weekend lopen met een vast budget. Hierbij hebben we een mooie samenwerking waarbij Mooijekind Vleut de post in Facebook aanmaakt en wij deze publiceren als PPA.

Marketing automation

Mooijekind Vleut heeft een tool ontwikkeld waarmee mensen de waarde van hun huis kunnen berekenen. Om de potentiële klanten te voorzien van de juiste informatie per locatie is er een combinatie opgezet van lead-ads en marketing automation. Op Facebook en Instagram wordt de waardetool gepromoot d.m.v. lead-ads. Als mensen deze invullen worden ze automatisch doorgezet naar de automation. Op deze manier zorgen we ervoor dat de informatie aangeboden wordt op het moment dat het relevant is.

Resultaten in het afgelopen jaar

  • 232k mails verzonden
  • 39k klikken gegenereerd
  • Open rate: 85%
  • CTO: 19,4%

Wij zijn trots op deze samenwerking die wij hebben met Mooijekindvleut én de mooie resultaten!

Ben je benieuwd naar andere succesverhalen van onze opdrachtgevers? Neem dan een kijkje bij onze andere cases of neem contact met ons op!

Deel:
Terug naar het overzicht
Inschrijven nieuwsbrief

Elke maand een update

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.