Inschrijven voor de nieuwsbrief

Vorm – Oostenburg

Oostenburg was eeuwenlang het centrum van handel en industrie. Nu wordt het een woonwijk waar Amsterdam nog echt Amsterdams is: stoer, avontuurlijk en charmant. Met een gedegen strategische opzet van verschillende communicatiekanalen hebben we in samenwerking met Fundament All Media gezorgd voor een optimale klantreis en een groot aantal leads van hoge kwaliteit.

Dit hebben we gedaan door enerzijds het inzetten van gebiedsmarketing via zowel betaalde Facebook en Instagram advertenties, alsmede de verzorging van social media content en beheer.

Daarnaast hebben we voor de verschillende sub-projecten binnen het gebied Oostenburg de klant na de eerste trigger verder door de klantreis begeleid door het inzetten van Google Search ads, Social Media ads via zowel Facebook en instagram. Verder werd de kwaliteit van de leads verhoogd door het inzetten van lead ads, met daaraan gekoppeld een e-mail automation om ervoor te zorgen dat de inschrijvers voor de projecten dit volledig geïnformeerd deden zodat het aantal afvallers na inschrijving omlaag ging.

Gedurende een jaar hebben we door middel van onze strategie de volgende resultaten kunnen behalen.

De specifieke gebiedsadvertenties hebben voor 25.000 nieuwe websitebezoekers, 1.300 Facebook likes en 600 nieuwe Instagram volgers gezorgd. Voor de diverse woongebouwen zijn specifieke advertenties opgemaakt, deze advertenties zorgen gedurende het jaar voor meer dan 55% van het totale websiteverkeer. Door middel van een e-mail automation in combinatie met lead-ads op social media platformen is het is hebben zijn er maandelijks 600 nieuwe leads binnen gekomen voor het project.

Door het posten organische content berichten die aansluiten op de verschillende fasen van het project hebben we 1.600 nieuwe bezoekers kunnen realiseren en heeft de content productie geleidt tot 4 % van de totale inschrijvingen voor het project.

Delen:
Terug naar het overzicht
Inschrijven nieuwsbrief

Elke maand een update

Meld je aan voor de nieuwsbrief