Inschrijven voor de nieuwsbrief

Google AdWords is nu Google Ads!

Geplaatst op 8 augustus 2018 in Nieuws
 

De afgelopen paar dagen heb je het misschien al gezien: het logo in je AdWords account is plots wat minder hoekig! En wat krijgen we nu, je meldt je niet meer aan via “adwords.google.com” maar via “ads.google.com“!

Foutje?

Het antwoord is gelukkig nee. Dit is allemaal dankzij het feit dat Google vanaf 24 juli 2018 de merknamen van een aantal van haar producten heeft aangepast, voornamelijk om ervoor te zorgen dat de verschillende merken wat meer gestroomlijnd zijn qua design en functie. Maar maak je niet druk; buiten de naams- en logo verandering verandert er niks aan hoe Google adverteren werkt. Dat blijft gewoon hetzelfde, succesvolle platform. Maar vanaf nu zullen de Radyologen in alle communicatie omtrent AdWords natuurlijk wel de naam “Google Ads” gebruiken, want bij Radyus houden we van up-to-date zijn met de laatste ontwikkelingen in online marketing!

Voor meer informatie over deze ontwikkeling, kun je hier op het Google Ads help centrum meer lezen.

Niet alleen de naam van Google Ads maar ook van de DoubleClick Digital Marketing en Google Analytics 360 Suite zijn gewijzigd. Deze producten zijn nu samengebracht in het “Google Ad Manager” product. Voor meer informatie hierover kun je dit artikel van de Google Blogs lezen.

Zo. Nu we weer helemaal op de hoogte zijn, kan ons team Radyologen weer vol goede moed verder met je fantastische marketingcampagnes!

Delen:
Terug naar het overzicht
Inschrijven nieuwsbrief

Elke maand een update

Meld je aan voor de nieuwsbrief