Win the game
De aankomende spelers zijn zich nog niet bewust van hun behoefte. Door een combinatie van zichtbaarheid en prikkelende content via Display, Social Media traffic- en lead ads vertellen we de doelgroep waarom juist dit project of deze wijk “the place to be is”. De focus ligt op locatie, faciliteiten en leefomgeving. Zo worden mensen verleid om de website te bezoeken, de socials te gaan volgen of zich aan te melden voor een nieuwsbrief. In deze fase zal er een groot gedeelte van de spelers afvallen en niet door gaan naar de Think fase.
Bij de doorgestroomde spelers is nu de interesse gewekt. Dit is een doelgroep die graag meer informatie over het project en de woningen wil. De informatie die we in deze fase richting de resterende spelers communiceren wordt inhoudelijker en gedetailleerder. De spelers die zich nog niet hebben aangemeld voor de nieuwsbrief zullen dit nu waarschijnlijk gaan doen of ze zullen gaan afvallen. Ook wordt door een gedegen e-mail automation traject de kwaliteit van de eerdere leads verhoogd. De spelers worden bereikt door Google Ads, Social Media content, de website en nieuwsbrieven.
Door een goed opgezette See en Think fase zijn de spelers die nog in het spel zijn nu goed geïnformeerd over de toekomstige leefomgeving en de kenmerken van het project. Door de spelers nu te voorzien van heldere informatie over de specifieke woningtypes, tijdspad van het project en het financiële plaatje zullen de leads nu goed geïnformeerd, verantwoord en zelfverzekerd de keuze maken voor hun nieuwe woning. De gedegen strategie zorgt in deze fase voor een lager uitvalpercentage. En zoals bij elk spel geldt: The house always wins!
De winnende online marketing strategie is een gedegen invulling van de bovenstaande fasen van de klantreis, waarbij deze elkaar ondersteunen en aanvullen. Benieuwd naar de mogelijkheden om jouw project tot een succes te maken? Neem dan contact op en schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Radyus
9701 BB Groningen
Rademarkt 25
T 050 211 5311
E info@radyus.nl